Мениджърът “Маркетинг” идентифицира потенциалните възможности, разработва стратегия и ръководи нейното реализиране с цел налагане на фирмената марка на пазара, рекламата и дистрибуцията на продуктите на компанията.
Мениджърът/специалистът логистика отговаря на запитвания, изготвя оферти, предлага различни транспортни и логистични решения, преценява какво е подходящо за клиента и как може да му бъдат спестени разходи и време.
В повечето случаи копирайтърите са част от творчески екип в съответен творчески отдел или компания, например рекламна компания или компания, управляваща уеб сайтове. Голяма част от тези специалисти работят на свободен принцип и попадат в графата на т.нар. фрилансери.
Планира и продава настаняване в хотели и други туристически и транспортни услуги за клиентите на туристически агенции. Избира и определя начините за транспортиране, условията за настаняване и цените за исканите услуги според желанията на клиентите и избраните дати.