Мениджърът “Маркетинг” идентифицира потенциалните възможности, разработва стратегия и ръководи нейното реализиране с цел налагане на фирмената марка на пазара, рекламата и дистрибуцията на продуктите на компанията.
Планира, организира, ръководи и контролира производствената дейност на предприятието. Осигурява безопасни условия на труд и изграждането на нови производствени мощности.
Организира и сключва застраховки за злополуки и заболявания. Помага методически по въпросите на “Застраховки злополуки и заболявания“ на клиенти, генерални представителства и представителства на дружеството.
Продава услугата по организиране на транспорта на стоки. Организира процеса по осъществяване на транспорта. Подготвя и следи за коректността на всички документи, тарифи и др.
Ръководи екип от репортери, пише анализи и коментари, редактира текстове на други автори и отговаря за оформянето на страниците (в печатните медии) и подреждането на новинарските емисии и магазинните предавания (в електронните медии).
Консултира ръководството на фирмата по всички юридически въпроси и представлява компанията пред съдилищата и други органи на полицията и съдебната власт.