Промишленият дизайнер проектира дизайна на нови или предлага модификации на вече същестуващи изделия според изискванията за ергономичност, функционалност и естетичност.
Ръководи и организира цялостната дейност по ликвидацията на щети Каско. Оказва методологична помощ при ликвидацията на щети Каско на генералните представителства и представителствата на дружеството.
Организира и извършва карго застраховане. Помага методически по въпросите на карго застраховането на клиентите, генералните представителства и представителствата на дружеството. Участва в разработване и усъвършенстване на съществуващата методология и организация на работата по карго застраховане.
Преподава курсове, отнасящи се до химическите и физическите свойства и състав на веществата. Работата може да включва инструкции на методите за количествен и качествен анализ.
Организира и ръководи работата по решаване на всички технически въпроси, свързани с ликвидацията на щетите. Оказва методологична помощ по техническите въпроси, свързани с ликвидацията на щетите.
Мениджърът/специалистът логистика отговаря на запитвания, изготвя оферти, предлага различни транспортни и логистични решения, преценява какво е подходящо за клиента и как може да му бъдат спестени разходи и време.
Изследва и изучава характеристиките на почвата, нанася на географски карти различните типове почва, изучава реакцията на почвата към познати и нови техники за поддръжка, за да установи доколко тя може да се използва за отлеждането на дадени растения и как може да бъде подобрена нейната продуктивност.
Разработва планове за промоции, реклама и разпространение на нови продукти, стоки и услуги пред крайни потребители или фирми. За целта използва специално подготвени рекламни материали, разпространени в пресата, държи речи, организира представяния и конференции.
Води изследвания и проучвания с цел да идентифицира и премахне източници на замърсявания или рисковете от потенциални такива, които засягат околната среда или здравето на населението. Използвайки познанията си в различни научни области, събира, синтезира и изучава извлечените данни за да предприеме адекватни действия.
Мениджърът “Маркетинг” идентифицира потенциалните възможности, разработва стратегия и ръководи нейното реализиране с цел налагане на фирмената марка на пазара, рекламата и дистрибуцията на продуктите на компанията.
Продава услугата по организиране на транспорта на стоки. Организира процеса по осъществяване на транспорта. Подготвя и следи за коректността на всички документи, тарифи и др.