Мениджърът/специалистът логистика отговаря на запитвания, изготвя оферти, предлага различни транспортни и логистични решения, преценява какво е подходящо за клиента и как може да му бъдат спестени разходи и време.
Ръководи и организира цялостната дейност по ликвидацията на щети Каско. Оказва методологична помощ при ликвидацията на щети Каско на генералните представителства и представителствата на дружеството.
Организира и извършва карго застраховане. Помага методически по въпросите на карго застраховането на клиентите, генералните представителства и представителствата на дружеството. Участва в разработване и усъвършенстване на съществуващата методология и организация на работата по карго застраховане.
Извършва имуществено застраховане. Осигурява методологична помощ по въпросите на имущественото застраховане на клиентите и генералните представителства и представителствата на дружеството.
Преподава курсове, отнасящи се до математически концепции, статистика и статистически науки и до приложението на стандартизирани математически техники при решаване на математически проблеми и ситуации.
Планира и продава настаняване в хотели и други туристически и транспортни услуги за клиентите на туристически агенции. Избира и определя начините за транспортиране, условията за настаняване и цените за исканите услуги, според желанията на клиентите и избраните дати.
Води курсове, насочени към културата и развитието на конкретен регион, етническа или всяка друга група (в т.ч. интегриране на етнически или религиозни групи, развитие на региони).
Формулира и прилага математически модели и други методи, за да подобри структурата и да тълкува информацията, която помага на управителите за взимане на решения, изграждане на политиката на фирмата и други. В някои случаи създава специални програми за обработка на информация или оптимизира вече съществуващи такива. Обикновено се концентрира върху събирането и анализа на информация.
Мениджърът “Маркетинг” идентифицира потенциалните възможности, разработва стратегия и ръководи нейното реализиране с цел налагане на фирмената марка на пазара, рекламата и дистрибуцията на продуктите на компанията.
Направлява изследвания, приготвя доклади, съставя планове, които да служат за разрешение на икономическите проблеми, свързани с дистрибуцията на стоки и реализация на продукцията като цяло. Събира и обработва икономически и статистически данни.
Разработва планове за промоции, реклама и разпространение на нови продукти, стоки и услуги пред крайни потребители или фирми. За целта използва специално подготвени рекламни материали, разпространени в пресата, държи речи, организира представяния и конференции.
Изучава произхода, развитието и управлението на политическите системи. Изследва широк диапазон от предмети като взаимоотношения между държавите, религията и институциите на отделните държави или политиките на малки градове до тези на големите столици. Изучава теми като обществено мнение, вземане на политически решения и идеология. Анализира структурата и управлението на правителствата и на отделни политически права. Ръководи публични дебати, анализира електронни резултати или публични документи.
Организира и сключва застраховки за злополуки и заболявания. Помага методически по въпросите на “Застраховки злополуки и заболявания“ на клиенти, генерални представителства и представителства на дружеството.
Участва в разработване на математически теории или прилага статистически теории и методи, за да събере, организира, тълкува и обобщи цифрови данни с цел снабдяване с полезна информация. Специализира в области като селскостопанска, бизнес, икономическа или други области на статистиката.