Мениджърът “Маркетинг” идентифицира потенциалните възможности, разработва стратегия и ръководи нейното реализиране с цел налагане на фирмената марка на пазара, рекламата и дистрибуцията на продуктите на компанията.
Планира, организира, ръководи и контролира производствената дейност на предприятието. Осигурява безопасни условия на труд и изграждането на нови производствени мощности.
Продава услугата по организиране на транспорта на стоки. Организира процеса по осъществяване на транспорта. Подготвя и следи за коректността на всички документи, тарифи и др.
Ръководи екип от репортери, пише анализи и коментари, редактира текстове на други автори и отговаря за оформянето на страниците (в печатните медии) и подреждането на новинарските емисии и магазинните предавания (в електронните медии).
Извършва писмени и устни преводи от български на съответния чужд език и обратно, като следи за точното възпроизвеждане на съдържанието на предоставените текстове при спазване на граматическите правила.
Посреща и придружава туристи и туристически групи, грижи се за тяхното настаняване и програма, осигурява им развлечения. Изнася познавателни лекции и беседи във връзка с посещаваните туристически обекти.
Предоставя психологически консултации и осигурява експертна помощ при идентифицирането и разрешаването на психологически проблеми и конфликти – индивидуални и колективни.